Столяренко Георгій Ігорович
Місце роботи: КЗО НВК №139
Посада: вчитель історії
Кваліфікаційна категорія: ІІ категорія
Контактні дані: stolarenkog@gmail.com
Тема, над якою працюю: “Інформаційно-комунікативні технології на уроках
історії як передумова якісного навчання”
Моє педагогічне кредо: «Вчитель – людина, яка може робити важкі речі, легкими»
Власний особистісний і педагогічний портрет:
Історія – це пройдене життя,
Та без минулого немає майбуття.
Для того ми історію й вивчали,
Щоб краще рідну землю нашу знали.
А як пізнали – серцем прикипіли,
Для себе цілий всесвіт враз відкрили.
Якого роду-племені ми діти
І як нам далі в світі жити.
Історія
мого життя бере початок у 1987 році у рідному Дніпропетровську.
Я
народився і виріс в родині педагогів. Моя мама - вчителька української мови та
літератури, а бабця - вихователька в дитячому садочку.
Навчаючись
у школі і, будучи гіперактивною дитиною, ніколи не думав, що стану колись
вчителем. Але з усіх предметів більш за все обожнював історію.
Вибір
факультету передбачила громадська робота у школі, участь та перемоги в
міських олімпіадах з історії, захист робіт в МАН. Ще з раннього дитинства був щирим
патріотом своєї країни, болісно сприймав кожні негаразди, пов’язані з
приниженням української нації.
Під
час навчання в Дніпропетровському Національному університеті імені Олеся
Гончара працював екскурсоводом, промоутером, активно співпрацював з
громадськими організаціями міста.
В
університеті, коли мене питали, ким я буду в майбутньому, жартома відповідав:
«Піду працювати вчителем!».
Бажаючи
працювати за професією, влаштувався в НВК № 139 Індустріального району міста
Дніпропетровська.
Ще
в університеті постійно боявся виступати перед публікою. Але провівши перший
урок, переконався, що бути вчителем - це моє, це те, що мені подобається і від
чого я отримую задоволення!
У
школі беру активну участь у всіх позакласних заходах, займаюсь
національно-патріотичним вихованням, проводжу відкритті заходи, екскурсії
очолюю євроклуб. Маю грамоти та відзнаки.
Події
2013-2014 року не залишили мене байдужим. Я був активним учасником «Революції
гідності».
З
квітня по серпень 2015 року у складі Національної
гвардії України брав участь в АТО в м. Маріуполі.
Виховую
разом з прекрасною дружиною двох дітей, сина Максима, семи років та доньку
Поліну, якій тільки шість місяців.
Частинкою
своєї родини вважаю колектив, у якому я працюю. Мені дуже пощастило працювати
саме в цій школі з професіоналами своєї справи і дуже щирими людьми. Я завжди
відчував підтримку моїх колег.
Так,
спочатку було важко, бо професія вчителя дуже складна і відповідальна. Його
діяльність не обмежується лише передачею знань, від нього залежить виховання
в учнях загальнолюдських цінностей, почуттів.
Діти
зазвичай наслідують дії старших, авторитетних для них людей. У першу чергу вони
копіюють своїх батьків, але іноді вчитель стає для них авторитетнішим.
Щоб
виховати в дітях найкращі людські риси, намагаюсь бути змістовною, освіченою,
різносторонньо розвинутою, завжди чесною, співчутливою, доброю людиною, щоб
учні наслідували мої якості, намагалися бути схожими на мене та не соромились
звернутися з будь-яким питанням.
Загалом,
намагаюсь бути для учнів не тільки учителем – носієм знань, а й соратником,
другом, у деякому розумінні й побратимом. Тобто такою людиною, що повністю
відчуває і розуміє дітей, їх почуття і думки. А головне – щиро любить їх.
Постійно
підвищую свій професійний рівень та беру участь у різноманітних конкурсах,
відкритих заходах, обожнюю водити дітей на різноманітні екскурсії.
Щиро
переконаний, що велика зацікавленість
своєю роботою, небайдужість, наполегливість, професіоналізм дозволяють завжди
досягти поставленої мети.
Радий, що ви - мій вчитель! Приємно дізнатися про вас щось нове
ВідповістиВидалити