Календарне плануваняя

5 клас
ВСТУП ДО ІСТОРІЇ.
(35 годин)

№ уроку
Тема і зміст уроку
Дата, примітки
Розділ І. Звідки і як історики дізнаються про минуле
1
Історія як наука. Українські вчені історики

2
Історія і час

3
Історична карта

4
Мова як джерело знань про минуле

5
Фольклор

6
Речові історичні джерела

7
Музеї

8
Географічні назви в історичній науці

9
Практичне заняття. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево

10
Практичне заняття. Які назви у моєму рідному місті (селі) нагадують про минуле

11
Тематичне оцінювання на тему: „Звідки і як історики дізнаються про минуле”

Розділ ІІ. Про що і про кого розповідає історія
12
Люди в історії: історичні персонажі, групи людей і народи

13
Події та явища в історії: відкриття, битви, подорожі, господарське та повсякденне життя

14
Житло і побут давніх українців

15
Київські князі. Запровадження християнства

16
Українське козацтво у битвах і походах

17
Українське село і місто у ХVІІІ ст.

18
Відкриття Харківського університету та його вплив на українську культуру

19
Українці в революції 1917-1920 рр.

20
Україна в роки Другої світової війни (1939-1945) та Великої Вітчизняної (1941-1945) війн

21
Проголошення незалежності України

22
Практичне заняття. Про що і про кого розповідає історія рідного краю

23.
Тематичне оцінювання на тему: „ Про що і про кого розповідає історія”

Розділ ІІІ. Які пам’ятки є частиною історії
24
Храми та ікони

25
Софійський собор і Києво-Печерська лавра

26
Книги і мініатюри. Остромирове Євангеліє та „Апостол” Івана Федорова

27
Замки і палаци. Генуезька і Камянець-Подільська фортеці

28
Бахчисарайський і Маріїнський палаци

29
Вулиці та площі. Вулиця Хрещатик у Києві. Площа Ринок у Львові

30
Парки і сади. „Софіївка” в Умані та заповідник „Качанівка” на Чернігівщині

31
Практичне заняття. Які історичні пам’ятки мого міста (села), рідного краю розповідають про минуле

32
Практичне заняття. Моя уявна подорож історичними місцями України

33
Тематичне оцінювання на тему: „Які пам’ятки є частиною історії”

34
Узагальнення до курсу: „Роль громадян, історичної науки, музеїв та архівів у збереженні минулого України”

35
Резервна година




7  клас
Історія України 
 ( 35 годин)

п/п
Дата
Тема уроку
Кількість уроків
Домашнє
завдання
Державні вимоги
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
1.

ПОВТОРЕННЯ. Історія України в стародавні часи.  
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію українських земель у  середні віки;
• характеризує історичний розвиток України у стародавню добу;
• визначає особливості розвитку українських земель доби Середньовіччя;
• називає періодизацію історії України у Середньовіччі;
•  тлумачить поняття «історія стародавнього світу», «історичні джерела».
2

ВСТУП. Історія України в Середні віки. Періодизація. Джерела з історії України.
1

Розділ І. ВИНИКНЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ РУСІ–УКРАЇНИ
3

Розселення слов’янських племен на території України.
1

Учень/учениця:
• розпізнає на карті територію розселення слов’янських племен, які проживали на території   Русі-України; напрямки походів київських князів;
• характеризує суспільне життя, господарство, заняття, побут і вірування східних слов’ян; роль міста Києва в утворенні держави східних слов’ян; роль перших князів у становленні Київської держави (Русі-України); літописні джерела про виникнення Києва; основні версії походження назви «Русь»;
• визначає наслідки впливу природно-географічних умов на господарство та спосіб життя східних слов’ян; сутність і наслідки внутрішньої й зовнішньої політики перших князів;
• висловлює судження щодо діяльності Аскольда, Олега, Ігоря, Ольги та Святослава;
• називає роки правління перших князів; версії походження назви «Русь», «Русь–Україна»;
• тлумачить поняття «Велике розселення слов’ян», «князь», «дружина», «літопис», «Русь», «Русь-Україна», «імперія», «полюддя», «данина».
4

Господарство східних слов’ян. Суспільний устрій. Вірування. Сусіди східних слов’ян.
1

5

Утворення Русі-України. Київські князі: Аскольд, Олег, Ігор, Ольга, Святослав.
1

6

Практичне заняття:
«Князь Святослав та його походи».
1

7

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ ІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ–Україна)
наприкінці Х – у першій половині ХІ ст.
8

Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Запровадження християнства.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію Київської держави (Русі-України) за правління князів Володимира Святославовича та Ярослава Мудрого;
• характеризує суспільну роль різних верств і станових груп населення Київської держави (Русі - України); розвиток господарства і торгівлі; повсякденне життя мешканців міста і села; найдавніші пам’ятки писемності та умови поширення освіти; роль князівської влади в політичному устрої Русі; відносини Русі - України з європейськими державами;
• визначає ступінь розвитку господарства й торгівлі Русі – України; причини і наслідки запровадження християнства як державної релігії Київської держави (Русі- України);
• висловлює судження та порівнює внутрішню й зовнішню політику Володимира Великого і Ярослава Мудрого; політичний устрій і соціальний розвиток давньоруського та європейського суспільств;
• називає роки правління князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого; рік запровадження християнства як державної релігії;
• тлумачить поняття «християнство», «священик», «митрополит», «монастир», «чернець», «графіті», «мозаїка», «верстви», «бояри», «церковнослов’янська мова», «книжкові мініатюри».
9

Київська держава (Русь- Україна) Ярослава Мудрого. «Руська правда». Міжнародні зв’язки.
1

10

Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя. Господарство. Міста. Ремесла. Торгівля.
1

11

Практичне заняття:
 «Християнська релігія і  церква в житті давньоруського (давньоукраїнського)  суспільства» / «Уявна подорож Києвом часів Ярослава Мудрого» (на вибір вчителя).
1

12

Архітектура та монументальний живопис. Писемність та освіта. Українська мова.
1

13

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ ІІІ. КИЇВСЬКА ДЕРЖАВА (РУСЬ-Україна)
у другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
14

Правління Ярославовичів. Половці. Любецький з’їзд князів.
1

Учень/учениця:
• показує на карті території князівств часів роздробленості Київської держави (Русі - України) та половецькі землі;
• характеризує становище Київської держави (Русі – України) за правління наступників Ярослава Мудрого; особливості політичного і соціально-економічного життя князівств часів роздробленості; відносини половців із Руссю;
• визначає причини і наслідки князівських усобиць; половецьких набігів; Любецького з’їзду князів,
• висловлює судження про діяльність Ярославичів, Володимира Мономаха, Мстислава Великого, Ярослава Осмомисла;
• називає роки правління князів доби; дату Любецького з’їзду князів; дату першої писемної згадки назви «Україна».
15

Правління Володимира Мономаха та його сина Мстислава Великого.
1

16

Роздробленість Київської держави. Київське, Переяславське та Чернігівське князівства в середині XII – першій половині XIIІ ст. Політичне і соціально-економічне життя.
1

17

Семестрова підсумкова робота
1

18

Галицьке і Волинське князівства в другій половині ХІІ ст. Ярослав Осмомисл.
1

19

Культура Русі–України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.
1

20

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ IV. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА
21

Утворення Галицько-Волинського князівства. Роман Мстиславович. Боротьба за владу. Данило Романович.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію Галицько-Волинської держави за Романа Мстиславовича і його наступників; території сусідніх держав; напрямки навали монголів;
• характеризує діяльність князів династії Романовичів; особливості монгольського панування на українських землях;
• визначає особливості зовнішньої та внутрішньої політики галицько-волинських правителів;
• висловлює судження про діяльність Романа Мстиславовича, Данила Романовича, Юрія І Львовича; особливості розвитку українського суспільства княжої доби з європейськими країнами;
• називає роки правління найвидатніших галицько-волинських князів; монгольської навали на землі південно-західної Русі;
• тлумачить поняття «орда», «баскак», «ярлик», «улус», «король».

22

Походи монголів на Русь. Встановлення панування Золотої Орди на українських землях.
1

23

Практичне заняття:
«Зовнішня політика Данила Романовича. Коронація»/ «Данило Романович - будівничий Галицько-Волинської держави» (на вибір вчителя).
1

24

Культура Галицько-Волинської держави у другій половині ХІ – ХІІІ ст.
1

25

Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича.
1

26

Узагальнення. Тематичний контроль
1

Розділ V. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ ВЕЛИКОГО КНЯЗІВСТВА
ЛИТОВСЬКОГО ТА ІНШИХ ДЕРЖАВ (друга половина ХІV – ХV ст.)
27

Статус українських земель у складі Великого князівства Литовського та інших держав. Кревська унія 1385 р. і українські землі. Остаточна ліквідація Волинського та Київського удільних князівств.
1

Учень/учениця:
• показує на карті територію українських земель у складі різних держав; територію Кримського ханства;
• характеризує становище українських земель у складі різних держав; розвиток господарства, торгівлі; державне, суспільне та культурне життя Кримського ханства; побут соціальних верств і етнічних груп та їхню роль у житті тогочасного суспільства; полікультурність українського суспільства;
• визначає причини та наслідки Кревської унії; особливості розвитку міст та магдебурзького права;
• висловлює судження щодо діяльності Любарта Гедиміновича, Володимира Ольгердовича, Хаджі-Герея, Костянтина Острозького, Юрія Дрогобича;
• називає час входження українських земель до складу різних держав; утворення Кримського ханства і його підпорядкування Османській імперії;
• тлумачить поняття: «унія», «українська шляхта», «магнат», «кріпацтво», «невільник», «ясир», «гетьман», «господар», «хан», «султан», «магдебурзьке право», «іконостас»
28

Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гереї. Суспільний устрій та культура ханства.
1

29

Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
1

30

Культура та освіта. Юрій Дрогобич.
1

31

Практичне заняття:
«Етнічний склад населення України. Повсякденне життя».
1

32

Історія рідного краю
1

33

Узагальнення. Тематичний контроль
1

34

Узагальнення до курсу: «Середньовічна історія України та її внесок у загальноєвропейську спадщину».
1

Учень/учениця:
• характеризує основні цивілізаційні здобутки українського суспільства в період Середньовіччя;
• визначає здобутки українського суспільства у ІХ – ХV ст. та його внесок у загальноєвропейську спадщину;
• порівнює процеси і явища європейської та української історії доби Середньовіччя;
• висловлює судження щодо подій, явищ і процесів, які відбувалися в українському суспільстві в часи Середньовіччя;
• називає хронологічні межі середньовічного періоду історії України та його особливості.
35

Семестрова підсумкова робота
1




8 клас
Історія України
(52 години)

№ уроку
Тема, зміст
Дата, примітка
1.
Вступ до нової доби історії українських земель

Тема І. Українські землі в ХVІ ст.
2.
Соціальна структура українського суспільства та економічне життя

3.
Люблінська унія та її вплив на розвиток українських земель

4.
Церковне життя другої половини XVI ст.

5.
Берестейська унія 1596 р.

6.
Виникнення українського козацтва та перших січей

7.
Військо Запорозьке

8.
Перші козацькі повстання

9.
Освіта, книговидання й літописання

10.
Архітектура, образотворче та декоративно­ужиткове мистецтво

11.
Урок узагальнення

Тема ІІ. Українські землі у першій половині ХVІІ ст.
12.
Соціально­економічний розвиток

13.
Церковне життя

14.
Боротьба українського козацтва з чужоземними загарбниками.

15.
Гетьман П. Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна

16.
Козацькі рухи 20—30-х рр. XVII ст.

17.
Освіта, література, книговидання

18.
Театр, музика, архітектура та образотворче мистецтво

19.
Урок узагальнення






Тема III. Початок Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст. Відродження Української держави
20.
Причини і початок Національно­визвольної війни

21.
Розгортання національно­визвольної боротьби в 1648—1649 рр.

22.
Заснування Української козацької держави — Війська Запорозького

23.
Воєнно­політичні події 1650—1651 рр.

24.
Воєнно­політичні події 1652—1653 рр.

25.
Українська гетьманська держава в системі міжнародних відносин

26.
Переяславська рада. «Березневі статті»

27.
Воєнно­політичні події 1654—1657 рр.

28.
Урок узагальнення

Тема IV. Українські землі в 60-80-ті рр. ХVІІ ст.
29.
Гетьманство І. Виговського. Конотопська битва

30.
Розкол козацької України. Андрусівське перемир’я

31.
Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. ХVІІ ст.

32.
Правобережна та Лівобережна Гетьманщини в 60—80-х рр. ХVІІ ст. (продовження)

33.
Запорозька Січ у другій половині ХVІІ ст. Кошовий отаман Іван Сірко

34.
Господарське життя та політичний устрій Лівобережної Гетьманщини

35.
Господарське життя та політичний устрій Слобідської України

36.
Урок узагальнення

Тема V. Українські землі наприкінці ХVІІ  - у першій половині ХVІІІ ст.
37.
Гетьманщина наприкінці ХVІІ — на початку ХVІІІ ст. І. Мазепа




38.
Правобережна Україна наприкінці ХVІІ — на початку ХVІІІ ст.

39.
Україна в подіях Північної війни

40.
Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату

41.
Культура наприкінці ХVІІ — у першій половині ХVІІІ ст.

42.
Культура наприкінці ХVІІ — у першій половині ХVІІІ ст. (продовження)

43.
Урок узагальнення

Тема VІ. Українські землі у другій половині ХVІІІ ст.
44.
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини

45.
Правобережжя і західноукраїнські землі в другій половині ХVІІІ ст.

46.
Національно­визвольна боротьба українського народу в другій половині ХVІІІ ст.

47.
Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січі і Криського ханства

48.
Культура України в другій половині ХVІІІ ст.

49.
Урок узагальнення

50-52.
Резервний час



9 клас
Історія України
(52 години)

Урок

Тема уроку
Дата уроку, примітки
1.
ВСТУП. Нова доба української історії

ТЕМА 1. Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.
2.
Від етносу до нації. «Український проект»

3.
Початок нового етапу українського національно-визвольного руху

4.

Українська нація в умовах модернізацій них трансформацій суспільства

5.
Узагальнення

ТЕМА 2. Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій третині ХІХ ст.
6.

Включення українських земель до складу Російської імперії

7

Включення західноукраїнських земель до складу Австрійської імперії

8.
Становище населення українських земель

9.
Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин першої половини ХІХ ст.

10.
Початок українського національного відродження наприкінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст.

11.
Українське національне відродження на західноукраїнських землях наприкінці ХVІІІ – на початку ХІХ ст.

12.
Масонство в Україні. Російський та польський визвольні рухи на українських землях у 1820-30-х рр.

13.
Узагальнення

ТЕМА 3. Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.
14.
Стан сільського господарства.

15.
Початок промислової революції. Формування фабрично-заводської промисловості

        
Міста. Одеса. Розвиток торгівлі

16.
Повсякденне життя

17.
Форми і характер соціальних протестів населення.

18.

Український національний рух наприкінці 1840-х рр. Кирило-Мефодіївське братство. Т.Шевченко

19.
Менталітет українців.

20.

Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. в Австрійській імперії

21.
Узагальнення

ТЕМА 4. Культурне життя в українських землях наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.
22.
Особливості розвитку культури. Освіта і наука.

23.
Література. Музика і театр.

24.
Архітектура, живопис, графіка

25.
Традиційно-побутова культура у селі та місті. Релігійне життя. Доля жінки

26.
Узагальнення

ТЕМА 5. Модернізація українського суспільства в середині – у другій половині ХІХ ст.
27.

Аграрні відносини на західноукраїнських землях

28.

Селянська реформа в Наддніпрянській Україні

29.

Реформи адміністративно-політичного управління 1860-1870-х рр.

30.
Аграрні відносини в Наддніпрянщині у пореформенний період

31.
Особливості індустріалізації в Україні

32.
Міста і торгівля. Українські підприємці

Тема 6. Національна ідея. Українофільський культурницький і політичний етапи визвольного руху
33.

Українська національна ідея. Україна в геополітичних стратегіях Росії, Німечини, Австро-Угорщини

34.
Формування української націонал-демократичної течії. Українська еліта

Тема 7. Суспільно-політичний рух в Україні у другій половині ХІХ ст.
35.
Початок громадівського руху. Валуєвський циркуляр

36.
Суспільно-політичний розвиток на західноукраїнських землях у 1850-1860-х рр. Москвофіли. «Просвіта»

37.
Громадівський рух у 70-90-ті роки ХІХ ст. Емський указ. Діяльність народників

38.
Народовці і радикали у суспільно-політичному русі на західноукраїнських землях. Політичні партії. І.Франко

39.
Формування українського націоналістичного, самостійницького руху. Братство тарасівців. М.Міхновський, Ю.Бачинський

40
Узагальнення

Тема 8. Культурне життя в Україні у  другій половині ХІХ ст.
41.
Освіта і наука

42.
Література, театр, музика.

43.
Живопис. Архітектура.

44.
Церковне життя

45.
Узагальнення

Тема 10. Наш край наприкінці ХVІІІ –ХІХ ст.
46.
Особливості модернізації. Соціально-економічний розвиток

47.
Суспільно-політичне життя

48.
Духовне життя

49.
Підсумкове оцінювання

50-52.
Резервний час



10 клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (1900-1939 рр.)
(35 годин / 52 години)
Урок
Тема уроку
Дата уроку, примітки
35 годин
52 годи-ни
1.
1.
ВСТУП. Завдання і структура курсу. Вступ до першого періоду новітньої історії України. Формування індустріального суспільства в українських землях

ТЕМА 1. Україна на початку ХХ ст.
2.
2.
Соціально-економічний розвиток українських земель

3.
3.
Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні


4.
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях

4.
5.
Події російської революції 1905-1907 рр.


6.
Наддніпрянська Україна в 1907-1914 рр.

5
7.
Розвиток української культури на початку


8.
Церковне життя

6.
9.
Урок узагальнення

ТЕМА 2. Україна в роки Першої світової війни.
Початок Української  революції
7.
10.
Перша світова війна та український національний рух

8.
11.
Воєнні дії на території України в 1914-1915 рр.


12.
Воєнні дії на території України в 1916-1917 рр.

9.
13.
Початок української революції. Утворення УЦР


14.
Розвиток Української революції влітку-восени 1917 р. І та ІІ Універсали УЦР

10.
15.
Урок  узагальнення

ТЕМА 3. Українська державність в 1917- 1921 рр.
11.
16.
Українська Народна Республіка

12.
17.
Українська Держава. Гетьман П.Скоропадський

13.
18.
Директорія УНР

14.
19.
Західноукраїнська Народна Республіка (ЗУНР)

15.
20.
Боротьба за владу в Україні в другій половині 1919 р. 


21.
Українська Соціалістична Радянська Республіка наприкінці 1919 – на початку 1920 р.


22.
Україна на початку 1920 р. Радянсько-польська війна і Україна

16.
23.
Урок  узагальнення

ТЕМА 4. Культура і духовне життя в Україні 1917-1921 рр.
17.
24.
Національно-культурне будівництво за часів УЦР


25.
Національно-культурне будівництво за часів Української Держави П.Скоропадського та Диренкорії УНР

18.
26.
Культурний процес за радянської влади

19.
27.
Урок  узагальнення

ТЕМА 5. УСРР в умовах нової економічної політики (1921 – 1928 рр.)
20.
28.
Становище УСРР на початку 1921 р. Масовий повстанський рух. Впровадження непу.  Особливості непу в УСРР


29.
Голод 1921-1922 рр.

21.
30.
Входження УСРР до складу СРСР

22.
31.
Культурне і духовне життя в роки непу. Українізація


32.
Релігійне житя в Україні. УАПЦ

23.
33.
Урок  узагальнення

ТЕМА 6. Закріплення радянської влади в України (1929 – 1939 рр.)
24.
34.
Сталінська індустріалізація в України

25.
35.
Колективізація і розселянювання України


36.
Голодомор 1932-1933 рр.

26.
37.
Громадсько-політичне життя. Масові репресії. Конституція 1937 р.

27.
38.
Освіта і наука в 30-ті рр. «Розстріляне відродження»


39.
Церковна політика радянської влади в 1930-ті рр.

28.
40.
Урок  узагальнення

ТЕМА 7. Західноукраїнські землі в 1920-1939 рр.
29.
41.
Українські землі у складі Польщі


42.

Партійна та політична боротьба в Західній Україні. Інтегральний націоналізм. ОУН

30.
43.
Українські землі в складі Румунії

31.
44.
Закарпаття в складі Чехословаччини


45.
Карпатська Україна. А.Волошин 

32.
46.
Урок  узагальнення

ТЕМА 8. Наш край (1900-1939 рр.)
33.
47.
Наш край у 1900-1914 рр.


48.
Наш край у роки Першої світової війни та Української революції


49.
Наш край у 1918-1921 рр.

34.
50.
Наш край у 1920-ті роки


51.
Наш край у 1930-ті роки

35.
52.
Урок  узагальнення


11 клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (52 години)
Урок
години
Тема уроку
Дата уроку, примітки
1.
ВСТУП. Завдання і структура курсу.

Тема 1. УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ (1939—1945 рр.). ВЕЛИКА ВІТЧИЗНЯНА ВІЙНА (1941—1945 рр.)
2.
Україна у міжнародній політиці напередодні Другої світової війни. Радянізація Західної України (1939-1941 рр.).

3.
Початок Великої Вітчизняної війни.  Події 1941—1942 рр. Завершення окупації України.

4.
Нацистський «новий порядок». Колабораціонізм. Голокост. Життя в евакуації.

5.
Рух Опору та його течії.

6.
Визволення України від нацистських загарбників.

7.
Завершення Ве­ликої Вітчизняної війни. Героїзм українського народу. Ціна перемоги. Культура в роки війни. 

8.
Наш край у 1939-1945 рр.

Тема 2. УКРАЇНА В ПЕРШІ ПОВОЄННІ РО­КИ
(1945 — ПОЧАТОК 50-х рр.)
9.
Адміністративно-територіальні зміни УРСР. Україна в ООН та міжнародних організаціях. Відбудовчі процеси у господарстві. Голод 1946—1947 рр. Зміни в житті та побуті населення.

10.
Відновлення політики радянізації в західних областях України. Ліквідація УГКЦ. Партизанські дії УПА. Операція «Вісла».

11.
Розвиток культури України у повоєнні роки. „Ждановщина”.

12.
Наш край у 1945-на початку 50-х рр.

13.
Урок узагальнення

Тема 3. УКРАЇНА В УМОВАХ ПОЛІТИЧНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ЛІБЕРАЛІЗАЦІЇ СУС­ПІЛЬСТВА (середина  50-х — середина 60-х рр.)
14.
Внутрішньополітичне становище України у сере­дині 50-х рр. Стан промисловості та сільського госпо­дарства. Соціальне та економічне життя населення. Входження Кримської області до складу УРСР.

15.
XX з'їзд КПРС і початок лібералізації. Реабілітація жертв сталінських репресій. М. Хрущова. Бороть­ба серед вищого партійного керівництва України.

16.
Зміни в управлінні господарством. Розвиток промисловості. Аграрна політика у другій поло­вині 50-х — першій половині 60-х рр. XX ст.

17.
Нові явища у соціальній сфері. Зрушення у повсяк­денному житті населення.

18.
Науково-технічна революція і розвиток культури. Здобутки науки. Реформи осві­ти. Посилення русифікації.

19.
«Від­лига» в українській літературі та у мистецтві. «Шістдесятництво» в українській культурі.

20.
Зародження дисидентського руху в Україні та його особливості. Релігійна політика.

21.
Наш край у 1953-1964 рр.

22.
Урок узагальнення

Тема 4. УКРАЇНА У ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ (СЕРЕ­ДИНА 60-х — середина  80-х рр.)
23.
Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва та зміни у його структурі. Конституція УРСР 1978 р. „Розвинений соціалізм”

24.
Спроби реформування економіки в другій по­ловині 60-х років та їх згортання („Реформи О.Косигіна”).

25.
Економічне становище УРСР у 70-ті — на початку 80-х рр. XX ст.

26.
Зміни в соціальній та у національній струк­турі населення. Здобутки і проблеми розвитку соціальної сфери. Привілейоване становище партійно - радянської номенклатури. Повсякденне життя населення. Моральний стан радянського суспільства.

27.
Освіта. Стан науки: здобутки і проблеми. Розвиток літератури. Суперечливі тенденції в розвитку українського мистецтва.
Формування опозиційних те­чій в культурі та реакція на них влади

28.
Активізація опозиційного руху в другій поло­вині 60-х — на початку 70-х років. Форми діяльності дисидентів.

29.
Дисидентський рух у другій половині 70-х – на початку 80-х років. Українська Гельсінська група

30.
Наш край у середині 60-х- на початку 80-х рр.

31.
Урок узагальнення

Тема 5. РОЗПАД РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ Й ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ (1985—1991 рр.)
32.
Причини та початок «перебудови». Чорнобильська катастрофа. Антиалкогольна компанія.

33.
Економічні реформи. Стан економіки. Рівень життя населення. Страйковий рух.

34.
Гласність та лібералізація.. Пожвавлення громадської активності. Формування багатопартійної системи.

35.
Активізація національного руху у другій по­ловині 80-х років. Формування національних громадських організацій і об'єднань. Початок та проблеми релігійного відродження.

36.
Декларація про державний суверенітет України. Україна у загальносоюзних сус­пільно-політичних процесах у першій половині 1991 року.

37.
Спроба державного перевороту в СРСР. Проголошення незалежності України. Розпад СРСР.

38.
Наш край у 1985-1991 рр.

39.
Урок узагальнення

Тема 6. УКРАЇНА В УМОВАХ НЕЗАЛЕЖНОСті
40.
Державотворчі процеси. Конституції України (1996 р.).

41.
Політична боротьба за роки незалежності

42.
Економічний розвиток України у 1990-ті роки

43.
Економічний розвиток України на початку ХХІ ст.

44.
Демографічні зміни. Соціальна диференціа­ція суспільства. Міжнаціональні відносини. Масова еміграція.

45.
Основні чинники та особливості розвитку культури в Україні за роки незалежності.

46.
Стан навколишнього середовища та проблеми охорони довкілля. Подолання наслідків Чорнобильської катастрофи. Екологічні проблеми початку XXI ст.

47.
Основні чинники та особливості релігійного життя України в умовах незалежності. Взаємовід­носини державної влади та релігійних конфесій.

48.
Основні принципи зовнішньої політики неза­лежної України. Пошуки зовнішньо­політичних орієнтирів наприкінці XX — на початку XXI ст.

49.
Розвиток краю в умовах незалежності України.

50.
Урок узагальнення

51-52.
Резервний час




Немає коментарів:

Дописати коментар